On the road

hellu alla fansen!

Ni kar i antal, kan det vara för att jag...marknadsför min blogg så jävla bra kanske? (tveksamt, ytterst tveksamt) jag sitter på balkongen och är rätt nöjd med vädret. Det spöregnar för er som inte märkt det. perfekt åkabil-väder enligt mig. Nu kan jag bara kura i framsätet med en bok ("varför gråter inte emma?") en korsordstidning och nya wesc hörlurar, allt inhandlat av sambon för att jag ska ha typ åtta trevliga timmar i bilen!

Även fullproppad med åksjukepiller ( inhandlat av mig). thermosmugg med kaffe och fet flaska med loka-mango. Okej road, jag är uuuutrustad! Whoopwhoop.

Lite ledsen dockk, jag åker idag, borta till söndag. Sambo åker imorgon borta till typ onsdag-torsdag. Så länge har vi aldrig varit ifrån varandra. buhuuuuu meeee. Vi hade därför myskväll igår. Åt god ost, parmaskinka och avokado samt vitlöksost och kex, drack lite cider och öl och allmänt mös bara. Pysisen, jag kommer sakna honom.

Men nu gör jag mig redo för tre gaaalna dagar i ÅSELEEEEE. HEDDÅ BITCHES!



/ECN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0