men justfan

Kom på något jag måste berätta- Herregud, för någon dag sen satt jag i vanlig ordning ute på balkongen. Läste och rökte, allt var i sin ordning deet enda onormala var att jag valt att sätta mig i utesoffan istället och inte på golvet lutandes mot balkongräcket som jag alltid annars gör.
Och så här i efterhand kan jag säga att det var en jävla tur för typ två minuter senare så är det som att himlen öppnar sig och släpper ner fyra liter vatten just på mitt ställe. Det var grannkärringen ovanför som vattnade blommorna.

Fatta om jag suttit där, då hade blivit dyngsur och garanterat plockat fram vansopa och gått upp och skällt ut kärringen. HUR TÄNKTE HON DÄR?

Det är ju en helt annan femma att jag tappar ner tändare till grannen under mig, det är ju rent generöst faktiskt.

Men för att återgå till nuläget så har jag inte gjort mycket idag, solat lite ( sen blev det molnigt) slappat, städat köket och nu sitter jag här och njuter. Ikväll blir det att fira min och jontes semester med finmiddag och kanske ett glas vin.

Har inte så mycket mer att tillföra så byebye

/ECN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0