Hey soul sister!

Idag, ja vilken jävla dag va. Vaknade tio i fem. Kollade mobilen, ja klockan var verkligen tio i fem... 04.48. Hade typ tjugo minuter tidigare fått ett sms från Jonte som meddelade att han skule lägga sig och sova då. Vem har roligast liv va? han eller jag? Tror att vi alla vet svaret på den frågan..

Efter att ha gått hemma och såsat i ca sex timmar så kom min allra käraste syster och den minst lika kära filipen och vi begv oss till Fjällnora där jag ägnade några timmar åt att sola, sova och hänga. Inget badande. har blivit en riktig liten badkruka på senare dagar..

Inte så händelserikt direkt så vi drog hem och spelade några partier skipbo men sen fick jag nog av sällskapet och var tacksam när dom väl tog sina rumpor och gled hemåt.

Den senaste timmen har jag städat lägenheten, och tro mig. Det behövdes, jävlar så skitigt det har varit, har liksom inte orkat städa när det bara varit jag hemma. Kan ju dock vara evigt jävla tacksam att lägenheten är så jävla pyttig som den är, då det inte tar alltför lång tid att storstäda skiten.


Nu sitter jag som vanligt ute på ballen och chillar i väntan på bättre tider och Sarisen. Som återigen ska få komma och berika min kväll!
/ECN som chillar galeeeeet!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0