Här vare Emma

Tjenna!

Sitter och hinkar kaffe som värsta knarkisen. Är så sjukt trött så det finns inte, anatar att tröttheten som borde kommit i helgen kommer nu istället. Vaknade redan halv sju men tvingade mig själv att somna om, så vaknade runt halv tio. jaja får väl duga.

Har haft en galen helg i Åsele, jobbat, slitit, skrattat och älskat ( läs: hatat) min fina släkt! vi åkte ju ner som värsta jävla zigenarfamiljen, två fulla bilar, sju galna ungdomar, en galen morsa, en pms(skön)morsa och en disträ-farsa. Det har varit bråkigt och stökigt och alla vi plus tre randoms har bott i en lägenhet med två sovrum och en toaleett. Ja ni läste rätt. EN TOALETT på tio brudar och tre grabbar. Jag har inte kunnat bajsa sen i torsdags kväll. Fatta grejen, det först jag gjorde när jag kom hem var att sätta mig på dassa och tro mig, jag tvivlar inte en sekund på att jag blev tre kilo lättare haha.

Jag har gjort det mesta i helgen, plockat flaskor och glas på öltältet till Dead by April som spelade live ( värre har man haft det) Jag har suttit i entren och släppt in folk och haft xxxxxxx antal tusen mellan fötterna. Jag har haffat fjortisar som försökt plankat in,  jag har hjälpt folk, skrattat åt folk och haft trevligt med folk..

Underbar helg men glad att det är över.


Nu är jag ensam i lägenheten till Torsdag eftersom kära sambo är nere i båstad och glider runt och steker, skönt på dagarna jobbigt på kvällarna. jag saknar mitt lilla äckel. Så här länge har vi aldrig varit i från varandra. Buhuu me va..


Aja nu ska jag ner till stan och göra lite ärenden så vi hörs väl senare vaaaa

/ECN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0