Ge mig tips och Goda råd så att jag kan göra precis tvärtom

S to the emester

Ja fan, ni läste rätt. Den glada lilla pricken Emma Carolina Nyholm har i detta nu semester, på obestämd tid. Men får jag bestämma så är det till den sista Augusti sen ska jag börja jobba igen. Två månader, åtta veckor. Det klarar jag. Då borde man väl hinna vila upp sig ordentligt, eller vad tror ni ?

Hela veckan har det varit strålande sol och kanonvarmt. Då har jag jobbat.. Nu har jag semester och då kan man väl hoppa upp och klappa sig på att det är grått och tråkigt.
Skiter man väl i, tar en cigg och ignorerar det faktum att jag lovat mig själv tusen gånger att jag ska sluta.

Jag är glad att jag har semester, men jag vet att jag kommer bli rastlös inom kort. Eller okej, jag vaknade nio imorse, tog första morgonkaffet kombinerat med cigg och blev rastlös. Så nu har jag spånat. Jag ska börja med ett litet projekt. Och jag tror verkligen på mig själv när det gäller detta. Fan det kommer bli bra och om ett år så kommer alla veta vem jag är. Whoopwhoop. Livin the fuckin´dreaaaaam. I mina tankar är jag redan där, känd rik och hejsan hoppsan. jag har blivit tio kilo lättare, fått stora ögon och långt blont hår. Jag solar på någon vit strand och har en liten thailändare som tänder ciggen åt mig.
Jag har en hop vältränade solbrända hunkar som inget annat vill än att vara vid min sida, men jag ignorerar dom. Jag har ju min prins, han som uppfyller alla mina behov, alla mina krävande behov.. och jag är fucking happy!!!!

Äh, okej tillbaka till verkligheten. Jag ligger på en balkong. det är grått och trist, jag är grå och trist och väger tio kilo för mycket, håret är kort brunt och risigt och jag är rastlös. Ingen paraplydrink så långt ögat når och hunkarna håller sig runt fräschare brudar. Men still, jag har min prins som uppfyller alla mina krävande behov...


Jag är 21 år (snart) och arbetslös, LIVIN´THE FUCKING DREAM ....

/ECN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0