"Är det tisdag idag?"

Hey homiez!
Whats up?

Jag sitter på balkongen, har suttit här en bra stund, är för lat för att lyfta på röven och gå in. Behöver inte göra det än heller för jag kom på att man bloggar lika bra på ballen med en cigg i käften som man gör inne i soffan. Man bloggar nästan bättre faktiskt.

Jag är nu inne på tredje dagen av min semester. ingen trisstess än. Bara att min syster påminde mig om att det är tisdag idag, tisdag är en tråkig dag. Och så vips, kommer man på att Sara ska komma över och gör min dag. Då blev tisdagen inte lika boring längre. Försöker fiska över Elin också, hon är också skön.

Igår, what a day, hade så mycket att göra att jag inte hann bli rastlös. Typ. Torka lister, dammsuga, vika kläder...

FAN vad är det med mina kläder ? viker in dom i garderoben men efter max tre dagar så ligger allt på golvet igen, och om dom envisas med att ligga på golvet så låter jag dom göra det. Jag är inte den som är den som tvingar saker ligga ihopvikta i en låda mot sin vilja. ICKE. men när jag väl inser att Jontars börjar tröttna på att ha mina en miljon tshirtar ( känns som en mille när det ska vikas ihop, men när jag behöver något att ha på mig så känns det som att jag har två tröjor typ) liggandes, så tar jag tag i det och viker. och det kan ta mig fan ta flera timmar....

Aja, att jag alltid hakar upp mig på menlösa saker. Poängen är att jag hade mycket att göra igår. Det var det jag ville säga.


Sen att jag ska lämna ett par skor till Therese idag, och hon frågade om jag inte kunde ta en kaffe innan hon började jobba också ( vid 1300) och jag sa att jag kanske hann det, så utbrast kvinnan " Men du är ju ledig, du har väl inget att göra?!"

Jomen tänk för att jag har det.. vika kläder, tvätta, dammsuga... det är grejer det.. eh  hahaha


Men whattafack... nu skiter jag i detta.


MANGE MANGE!



/ECN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0