19/7-2011

Hejpåer.

Eftersom jag har en blogg och jag i denna blogg kan skriva exakt vad jag vill så ska jag nu passa på att ge en liten eloge till en mycket speciell person, min andre hälft min wingman min hoe min wife-to-be min bästa vän Sara Johanna Sjösten.

Hon är bruden som är exakt lika jobbig som jag, och det gör att vi står ut med varandra. Hon har ett hjärta av guld och hon har alltid något vettigt att dela med sig av, såsom " Du, gå ut på balkongen och hoppa ner, gå sedan upp igen, ut på balkongen och hoppa en gång till!". Hon är personen som alla antingen älskar eller hatar (precis som mig) inget jävla mellanting inte.

Hon har funnits för mig alla gånger jag behövt henne och hon säger exakt vad hon tycker om saker och ting, inget jävla hymlande. Senast igår fick jag bekräftat att hon är min bästa jävla vän någonsin, då hon dök upp och fick mig att skratta när jag egentligen borde gråtit en skvätt.

Jag kan hata henne i sisådär tio minuter eftersom att hon ALLTID lämnar mig i sticket när vi är ute på krogen, men såfort det gått en tio minuter så älskar jag henne och dagen efter skrattar vi åt att hon alltid lämnar mig.

Hon är den enda personen på jorden jag kan kalla hora och mena det kärleksfullt.

Hon befann sig i Australien när jag hade min hittills värsta livskris någonsin, och hon ringer upp och livet känns lite lättare efter att fått höra hennes underbara röst.

Hon är personen jag ringer (eller blir uppringd av ) tio-tjugo gånger per dag och samtalen är bara helt ovärda typ " hej vad gör du? okej, vi hörs sen! puss".

Hon är personen som kommer första gången till min pojkvän och utan att skämmas sägeer att hon ska bajsa. Så går hon och bajsar och inget mer med det.

Hon är personen som jag inte såg, och faktiskt knappt hade någon kontakt med på två år ( p.g.a. Australien och Tyskland)  men när hon kommer hem så är vi inte lika bra vänner som innan. vi är bättre polare!


Hur som haver, hur mycket jag än jobbar på det så kommer jag aldrig vara bättre än den här människan men jag vet att jag finns här för henne till hundratio procent just för att jag vet att hon finns hundratjugo för mig..

Sara fucking sjösten, my bitch for life. I love you och tack för att du finns!


/ECN



Kommentarer
Postat av: sarisen

du är bäst bäst bäst och jag älskar dig

2011-07-19 @ 22:16:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0