Shakiiiiiiing

Jäklar anamma så skakis jag blir av bricanylen, sitter här och darrar som ett jävla asplöv (svordomarna haglar).  Håller jag i kkaffekoppen så skvimpar kaffet över och jag har redan fått rätta till denna korta text tre gånger på grund av alla stavfel.

Alltså, jag känner mig som en pundare som gått utan tjack för länge. Eller så känns det för alldel som att jag kutat tre mil på tio minuter. Ingen angenäm känsla vill jag lova. Men det hjälper ju mot sammandragningarna iallafall och det är väl det som är poängen. Ont ska med ont förgöras typ.

Jonas är på julfest med jobbet ( trots att han är orolig och ringer stup i kvarten för att kolla hur jag mår) så nu är middagen i micron och jag ska snart fortsätta ligga i soffan och känna hur den Vilda sparkar och har sig i magen. Trots att jag nu är lite less på denna graviditet så är varje liten spark och buff så fruktansvärt underbar att jag inte kan beskriva det med ord. Finns egentligen inget härligare än att vara gravid va?


Om jag är vaken vid nio så kommer min kära granne Filip över en stund för att hänga lite så att jag inte känner mig totalt avstäng från världen därute. Men tills dess : SOFFAN HERE I COME!

/ECN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0