Just for fun

Vilken vecka är du i nu? 25 stolta veckor!
När fick du reda på att du var gravid? 18 Juni ( I think )
Hur gammal var du då? 20 barre, men tro mig när jag säger att jag kände mig som 40 (minst)
I vilken vecka var du i? 4 eller fem.. eller hur var det nu?
Hur tog du det? Chockad! " Men vadå gravid, jag knaprar ju p-piller som värsta pundaren!
Mådde du mycket illa i början? Om jag säger att toaletten blev min bästa vän de första tio veckorna. Vad säger du då?
Har du mycket halsbränna? Inte ett dugg och inte än heller!
Är du känslig? Känslig ? Jag ? Inte då ! Lägger mig inte alls ner och sparkar med fötterna och grinar bara för att Jonas lagt sina jeans på fel ställe. Så okej, jo jävligt känslig!
När kände du bebisens första sparkar? v 18 någonting! Mirakel!!!!
Är du ofta orolig? Mer eller mindre varje dag!
Sparkar bebisen mycket? Ja, den lilla sparkar mycket och gärna. Helst när jag ska sova och när jag är kissis. När började du läcka bröstmjölk? Vill ni verkligen veta ?
Har du fått bristningar? Inte en endaaaaa! Står framför spegeln i timmar varje dag och letar...
Hur vill du att din förlossning ska se ut? Se ut? Vadå se ut? Jag vill att det ska gå snabbt och smärtfritt. Typ som att fisa hade jag tänkt mig. Nej men okej, ge mig dom tre -ina så blir jag nöjd. Amfetam-in , Hero-in och Koka-in. ( I wish)
Hur många UL har du gjort? Tre, och vet fortfarande inte om det är en pojke eller flicka.
Vet du vad det blir för kön? EH nej.
Vad ska bebisen heta om det blir en tjej? Vilda
Vad ska bebisen heta om det blir en kille? Vilgot
Några mellannamn? Dom vill ni inte veta.
Hur gammal kommer du vara när bebisen kommer? 21, men kommer känna mig som 41 blabla..

/ECN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0