Hejhallå

Förlåt mig, bloggen har varit död de senaste dagarna och likaså har jag varit. Speciellt igår då jag spenderade tio timmar på mitt kära jobb. 07.15-17.20 , Den ni.
Fast jag kan inte gnälla egentligen ( men det gör jag ju ändå) för jag har ett så mysigt jobb som ger så mycket energi. Jag älskar mitt jobb, det bara är så och jag har tillochmed valt att spola drömmen att bli barnmorska och plugga vidare till förskolelärare istället. Den ni. DEN NI!  Okej på att det får bli om några år med tanke på att jag framöver kommer ha ett eget litet knyte att tänka på istället för tjugo stycken små knyten på förskolan.


Idag blir en bra dag, jobbar bara mellan 9 och 13 sen åker jag in till stan och träffar på bästa Therese och ikväll så är det middag med alla kollegor från förskolan. Det ryktas att det blir flustret efteråt. Vad tror ni, Emma på flustret svängandes med magen ? Inte det kanske va. Men imorgon ska jag även ut med Tjejerna och Sandra som kommit hem från London över helgen. Då kan det nog bli så att jag svänger lite mage någonstans, så se upp alla Uppsalabor.


Nej ni, här har ni vecka tjugofyras magbild sen tjingar jag ut.

/ECN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0