Dystert

Flåt, jag bloggar inte så bra för tillfället. Jag mår inte så bra och är inte så glad i dessa dagar, jag ligger ner mest hela tiden och väntar på att tiden ska gå. Jag har ju nu blivit heltidssjukskriven pågrund av mina sammandragningar. Jag ska även mestadels hålla mig i sängen eller sittandes, hur tror ni det känns för ett energiknippe som mig?
Det är så fruktansvärt frustrerande.

Är inte ens kul att blogga, jag menar, "Hej bloggen, idag har jag också bara legat i sängen och petat mig i näsan och tittat på tv." ÄR det kul att läsa? Nej menar det. Bästa pojkvännen har iallafall köpt The Sims åt mig så jag har något att roa mig med om dagarna.
Började även igår att lägga ett tvåtusenbitarspussel ( I love pussel) men charmen försvann liksom när jag lagt klart kanterna och insåg att bordet var en dm för litet. Så då gav jag upp det projektet rätt snabbt.

Alltså, jag har en konstant hängande underläpp, jag ser ut som någon som sålt smöret men tappat pengarna. Men det är bara att göra det bästa av situationen, och min Vilda är glad och frisk och för henne gör jag allt. Tänk att man kan känna så mycket kärlek till någon man ännu inte träffat. Livet är underbart trots allt!

Vilda, varje dag du stannar i magen är guld värd.



V 27



/ECN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0