Hej kompisar!

Idag är jag på lite bättre humör. Glömde ju helt igår att berätta att min kära syster kommer hem från kalmar. Igår kväll anlände hon, och som vi längtat. Vi körde iväg till stationen och hämtade systran och var sedan hemma i storvreta en sväng och mös med henne. Eller mös och mös, hade sådant där hemtrevligt syskongnabb mest hela tiden. Men det är bannemig inte fyskam det heller vill jag lova!

Nu ska jag snart på besök hos min Barnmorska för att kolla att allt ser bra ut trots sammandragningarna och ordna med papper för sjukskrivningen. Sedan blir det hem och bums i säng så att jag orkar med kusinfikat ikväll, har ju inte träffat kusinerna på flera månader nu så det vill jag inte missa för allt i världen. Mysiga fina kusiner!

Något positivt är att jag inatt för första gången på över en vecka inte vaknat en enda gång av att jag haft ont i magen, det måste ju vara något positivt? Att sammandragningarna satte igång så fort jag öppnade ögonen är ju en annan femma förstås. Men fatta, sova en hel natt, vilken julklapp! Nu hoppas vi bara att mina ansträngningar (läs: att ligga i sängen) hjälper och att Vildis stannar i magen fram till mars. Hoppas Hoppas, kanske får önska mig det av jultomten?


Aja, nu är det snart dags att åka. Sköt om er alla!


/ECN

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej hej hopps att julen varit bra. Men är lite nyfiken på hur du mår? Hoppas att du mår bra.

2011-12-29 @ 00:49:15
URL: http://emelieochlivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0