Bitter, ledsen,

Det är så tråkigt. Man bara går och tror att en graviditet ska vara mysig och härlig, man ska gå och vara tjock och lycklig liksom. För mig är det inte så tyvärr, inte just nu. Sammandragningarna är så täta igen, dom bara löser av varandra och jag har ont  ner i ljumskarna. Är det meningen att jag ska behöva ligga hemma till mars nu?  Det är inget kul isåfall, jag vill kunna jobba, jag älskar mitt jobb.
Självklart gör jag allt för min lilla Vilda i magen,men det är så trist att sammandragningarna sätter i gång så fort man vaknar på morgonen, innan man ens hunnit gå upp och att det bara är att ringa jobbet och sjukanmäla sig.

DET ÄR INTE SÅHÄR JAG VILL HA DET!

Eftersom man inte får ut något vettigt av damerna på förlossningen så ska jag idag ringa min BM och höra vad hon säger. Om det blir sjukskrivning eller om det bara är att bita ihop och jobba ändå. Det känns sjukt att det ska vara såhär. Det är inte roligt. inte alls.


okej.. jag är sur och les.. Förlåt.

/ECN





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0