4:e advent och 100 dagar kvar

Godmorgon!
Idag har vi ju alla förhoppningsvi tänt det fjärde ljuset i staken (haha staken) och det slog mig just att det bara är hundra dagar kvar till Den Vilda är beräknad att kika ut. Om hon nu inte tar saken i egna händer och tar sig ut nu i december, man vet ju aldrig med tanke på alla jävla sammandragningar jag har. Dom fortsätter komma med jämna mellanrum (ca var tionde minut) oavsett om jag jobbar, vilar eller shoppar. Det är inte skönt, jag vill inte ha det såhär och jag vill inte behöv ringa Förlossningen och bli idiotförklarad varje dag. Förlåt förlåt om jag är orolig då liksom. Och nej kära barnmorska, det är sammandragningar och inte fosterrörelser jag känner av.
SKOTT I PANNAN PÅ DIG!

Jag kan med stoor lycka berätta att vi igår var och beställde barnvagn också. Det blev tillslut en Brio Happy, just som jag velat. Med både svart liggdel och sittdel och en grön murvlig underbar åkpåse. Jag är så kär och vill ara ha den här å att jag kan pilla på den men får glatt vänta i tio till tolv veckor haha!



Där har vi den, pärlan. Fast med svart chassi också, rätt ska vara rätt och allt ska matcha ;)


Var även in på Lindex och utökade samlingen med barnkläder med en fleece-overall och en randig liten body. Bilder kan vi ta och lägga upp på det senare För nu ska jag bara fortsätta morgonmysa men passar på att kasta in en bild på magen idag först. Den växer hoh hoo!



/ECN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0