uuuuuähe

Usch, somnade runt fem imorse. Det gick bara inte. Och runt sex så ringde någon av grannarnas väckarklockor också.Sedan vaknade jag nyss, typ elva, med en FET jävla obehagskänsla i magen. Vet inter varför, men jag känner mig orolig och obehaglig och vill bara snabbspola den här dagen fett fort.
Idag är en saknardag också, magen är en stor klump och utöver alla de andra känslorna så känner jag mig ledsen. Inte skoj. någonstans. Men jag hoppas att det går över om ett tag, får gå ner en promenad och stirra på lite folk, det kanske hjälper.'

Det jag ser fram emot nu är att jag i slutet av månaden bokar min hemresa som går av stapeln i April! Happy Happy. Dessvärre så har jag ju även sagt att jag ska komma ner på Tommys student, men eftersom jag inte fått reda på vilket datum det är (trots att jag tjatat och tjatat) så kan det nu bli så att jag måste jobba och inte kan komma.. Jävligt tråkigt faktiskt, men jag får väll komma ner och efterfira annars då.
Men som sagt, det kan vara så att det funkar endå, så Tommy!  Ta reda på vilken dag du tar studenten.. nu NU NU!


Äh, nu börjar jag jobba om två och en halv timma, så ska börja klä på mig, dricka lite kaffe och ta en lite power walk!
ha en bra dag, mamma vi hörs på skype ikväll!

/ECN


Kommentarer
Postat av: johanna :)

den 11 juni tror jag det är :D

2010-01-07 @ 15:48:54
Postat av: Lotta

Japp, det är den 11 juni. Mini Fia kommer också hem då.... kram på dig gumman

2010-01-08 @ 09:15:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0