Tidsfördrivet

Namn: Emma Carolina Nyholm

Kallas för: Emma (kul tjej)

Stjärntecken: Lejon

Höger eller vänsterhänt: Höger

Piercingar: Öron, navel och inte längre i tungan.

Tatueringar: funderar på det

Längd:156,5

Skostorlek: 37

Hårfärg: Brunis

Fräknar: Inga, får leva på joel och elins-

Motto: -

Kär? Jävligt kär, och numera jävligt obesvarat

Önskar du att du bodde någon annanstans?
Just nu vill jag bo hemma

Tycker du att du är attraktiv? Oh so not attraktiv

Dricker du? när andan faller på

Röker du? nej

Vilket schampo använder du? Något som luktar gott!

Vilken parfym använder du? Ingen just nu

Vad är du rädd för? Att vara ensam

Gillar du att tvätta? Nej

Gillar du berg- och dalbanor? Höjrädd, så mitt slutgiltiga svar är nej.

Senaste…

Filmen du hyrde? Åh, det var någon film med Tommy i somras, kommer inte ihåg vilken.

Filmen du köpte? Cant remember

Låten du hörde: Pärlor med Carolina Wallin perez

Låten du laddade ner? Jag laddar inte ner musik

Personen du ringde? Taxi

Personen som ringde dig? Mamma

TV-program du såg? Las Vegas

Person du tänkte på? Tommy, varje sekund just nu

Favorit…

Låt: Allt med Melissa Horn, Kent och Lars Winnerbäck.

Sak att göra: Fika med mina finaste vänner

Sport: Måste fortfarande vara innebandy

Dryck: Kaffe

Kläder: Leggings och något ovanpå det typ.

Film: Beck, wallander, you name it i like it. Allt utom skräck..

Bil: Mini cooooooooper

Serie: CSI

Har du någonsin…

Gråtit över en pojke? Ständigt

Gråtit över en flicka? Nej

Ljugit för någon? Det har hänt

Varit i slagsmål? ja lite kanske

Blivit arresterad? nope

Träffat någon från internet IRL? nja tror inte det va

Antal…

Gånger du varit kär? En gång på rikt.

Gånger ditt hjärta brustit? En gång på rikt

Hjärtan brustet på grund av dig? inget hjärta?

Tjejer du kysst? Någon kompispuss men inte kyss.

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? ingen typ.

Gånger ditt namn varit med i tidningen? Eh ingen

Senaste…

Boken du läste? Åse av Denise Rudberg

Personen du fick e-mail av? Maria

Personen du fick brev av? Ewa

Personen du fick sms av? Tommysen

Gången hela din familj åt middag tillsammans? studenten då var alla mina familjer där!

Saken du köpte? biljett hem från flygplatsen

Vad har du gjort idag? åkt hem till mig

Brukar du svära mycket? allt som oftast

När stiger du upp på morgonen? Olika, när jag vaknar.. om jag inte jobbar

Vad har du på dig? strumpbyxor, tröja och underkläder (samt glasögon!!!)

Vad ska du göra ikväll? Ut och gå, sova..

Vad är du allergisk mot? allt som gör ont.

Var har du ont? överallt

Använder du hårspray? ibland

Kan du stå på händer? Yeaaaaah

Håkan Hellström eller The Ark? eh-.

Salt eller socker? socker

Gillar du ketchup? ja

Är du glad nu? Inte för tillfället, ser ingen anledning till att vara det tyvärr.

Var du glad igår? Verkligen inte.

Vad dansar du till? inget

Stockholm är… ? överdrivet

Göteborg är… ? gothia

Kan du sjunga? Nej, andrå får sköta den saken i mitt ställe.

Spaghetti eller makaroner? spaghetti

Land du vill besöka? DO NOT CARE...



/ECN


Kommentarer
Postat av: Thomas Pettersson

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? ingen typ.



Inte ens Towa nu blev jag lite ledsen.



Förövrigt bekräftades just min oro i förra inläggets kommentar. Jag vet bara hur jobbigt sånt kan vara rycktes vägen, men för en kille som inte vet hur det är igentligen känner jag maximal medkänsla.



Men du är en av de tuffaste tjejerna jag någonsin fått äran att lära känna så jag är övertygad om att du klarar det.



Digital tröstkram till dig

2010-01-06 @ 19:53:09
URL: http://tvillingklippan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0