Tack

Jag måste bara tacka för den fantastiskt fina kommetaren jag fått, även om du inte menar det så värmde det så fruktansvärt mycket att läsa det. Tack Tack Tack! Höjde verkligen mitt humör! Så tack Thomas!

Och angående det om Towa, så nej vi har ingen som helst kontakt i dagsläget. Vi sa upp våran s.k vänskap straxt efter nian. Av olika orsaker. Kan inte ens förmå mig att säga tyvärr, för jag är inte ett dugg ledsen! 



Förövrigt så har jag varit och ätit lite tacos hos A och M, blev för sent egentligen. Satt och kvävde mina gäspningar sista timmen av middagen. Ina och Roland var också där, och jag var för trött för att ens försöka hänga med i tyska snacket. Så försökte pressa in lite skratt när dom andra skrattade, mer än så var det inte. Tur att jag inte jobbar föränn två imorgon, får sova ut och hinner med en promenad innan också (om jag somnar i vettig tid och vaknar i vettig tid. Måste verkligen ta itu med skiten nu!).

ska snart köra ett pass med Blossom också, haha skoja inte! Jag har snöat in mig på " Träna hemma med blossom" . En träningsdvd, aldelles utmärkt, och funkar perfekt för att glömma bort allt för en timme.

Så jag hoppar alltså omkring som Agnetha 55+ med Blossoms väna stämma " Åh ett,  Åh två, kom igen, Åh fyra, åh fem. Tre kvar nu och sju...."-osv.. hahaha... kan ni tänka er hur det ser ut? Jag som har noll sinne för dans, gör fel varje gång, och råflabbar åt kvinnan i bakgrunden som har knallrosa prasselbrallor..

Som sagt, finfint tidsfördriv..

c yaaaaaaaaaaaaaaaaah!
/ECN


Kommentarer
Postat av: Thomas

Jag kan ju inte låta en vän må dåligt utan att försöka hjälpa till på de sätt jag kan. Även om det råkar vara en vän som jag inte känner längre. Det är bara att kämpa på.

2010-01-07 @ 14:19:01
URL: http://tvillingklippan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0