Söndag

Ey,

Ännu en söndag har nu passerat.. Skönt.  för varje dag som går, betyder det att det är en dag mindre till jag åker hem! Vaknade imorse och mådde lite konstigt. Var hungrig.. men det är ju söndag idag och alla affärer är stängda. Kylskåpet deprimerande tomt.. hungrig... hittade tillslut efter mycket grävande en burk vanilla yoghurt (ovanligt god) som stog kvar från tommy tiden..

Sedan tog jag en promenad, hämtade ikeagrejerna hos Annika och kom hem.. Insåg att jag skulle bli tvungen att skruva ihop mina jävla kastruller.. Det misslyckades rätt hårt och jag gav upp efter första. Ovanligt att jag ger upp-- hehe..

Låg sedan och kollade på Jackass, typ vrålandes av skratt. Älskar jackass..  Skrattade lite extra högt och hoppades på att jag skulle väcka grannarna som kom hem typ tre inatt och skramlade, dunsade, skrattade och pratade skithögt.. (Och hade.. samlag.. USCH.. borde vara förbud mot samlag i rum med tunna väggar... ) men dom vaknade inte.. så jag gick ut på en promenad och bara gick i mina egna tankar. Helt plötsligt vaknar jag upp av att jag får ett sms. ( Hallå, vill du komma på söndagsmiddag om en timme? kram) Jag ser mig omkring och undrar varfan jag är någonstans.. Efter lite spanande så inser jag att jag har gått  förbi flygplatsen precis..
Tur att jag har lokalsinne *host*...


Så jag sprang typ hem och bytte brallor och sedan iväg mot A och M för middag. och Annika tjatade på mig om massa saker " Ja nu när inte din egna mamma är här och tjatar så får jag agera stödmorsa"




och aja.. nu sitter jag här..


/ECN


Kommentarer
Postat av: Pappa

Du är så välkommen hem vilken dag som helst, puss o kram.

2010-01-11 @ 06:17:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0