Lörtag

Hej, idag är det lörtag. Jag vaknade för en timme sen typ, och var ute och gick och köpte sedan mjölk. Och nu sitter jag här och pillar mig i naveln. Hej funny girl ( Fanny, det är en rolig tjej... ha ha... min humor)!
Vid två så börjar jag jobba, bara två timmar som tur var. Det är lite lagom, skulle lätt kunna jobba två timmar på lördagar, varje lördag. Det får tiden att gå liksom, man hinner endå sova ut innan och man hinner endå göra saker efter. Purrfect.

Som idag, då ska jag träffa Maria halv fem och vi ska ta en kaffe. Kaffe är gott, Maria är bra. Det blir nog en riktig trevlig lördageftermiddag. Det brukar kunna bli så när man hänger med Greken, fast när man väl kommer hem är man helt slut. Det tar på krafterna att snacka engelska vill jag lova. Ibland slutar våra samtal med en frustrerad harang på vårt egna språk då vi inte kan få fram vad vi menar på Engelska.. Haha!

Igår gav jag mig förövrigt en julklapp, försenad. Men endå. Ett par lila Raggsockor med Halkhjärtan. hahaha.! Dom var fina, och jag fryser alltid om fötterna (inte här hemma med hos Annika och Magnus!) Och det mina vänner, är det enda jag ska köpa åt mig själv den här månaden. För nu ska jag storspara så att jag kan åka he och betala tillbaka alla lån till morsan!
Eller, jag kommer ju fika lite då och då. Men ni fattar, inga onödiga inköp.. alls! Eh.

Men nu önskar jag eder en trefvlig lörtag!

/ECN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0