Haaaaaalllååå

Nu uppdaterar jag igen, en vecka och fyra dagar senare.. typ....

Jag skyller min frånvaro på två faktorer. Faktor ett; internet.. det har under senaste tiden svikit mig. Men nu funkar det igen. Och så har vi faktor två: Tommy, som nu ligger och snarkar, han har tagit upp all min tid. Jag citerar " Du får ta vara på dina sista två veckor med mig!"

Men nu har jag flyttat så internet funkar igen, och Tommy ligger som sagt och snarkar så jag har tid över till att blogga lite.
Och shit vad jag kunde berätta om mycket saker, Typ mitt julbord, som jag tillagat helt själv, hur underbart som helst. Skinka och revbensspjäll (lagade Tommy) köttbullar, korv, rödbetssallad, laxröra, massa olika skinkor och pålägg. Ost, ägg, janssons, potatis, sill och lax. bröd, senap.
Ah ni fattar, jag scorade. Fick till det jävligt fint. Vi fick käka julmat i typ en vecka. Men till och med Tommy medger att det var FETT GOTT. (Högsta betyg?) 

Jag kan ju även gå in på ämnet flytt igen, jag har flyttat till vad jag kallar tändsticksasken. Men som mamma så vackert påpekade så är jag ju inte så jävla stor jag heller. Så det gör inget, jag passar fint här, vid mitt lilla bord och min lilla stol och min lilla säng, min lilla spis och min lilla kyl och pyttelilla frys.
Dessvärre så funkar det inte så bra när man bor här med Tommy som snarare än pygmesläkt är av någon sorts jättesläkt.
Vart jag än vänder mig i tändsticksasken så har jag en bit av Tommy där. Aaah, garderoben, hej Tommys arm. Oooh, kylskåpet hej Tommys knä. Under sängen, aha, Tommys Rumpa.. Hejhej!
Ah ni fattar, och i natt fick jag lägga mig på golvet, på en jacka, på ett lakan med AnkaVanka som kudde (hon överlevde tvätten !!!) för att vi inte fick plats i sängen typ. Så nu har jag träningsvärk i hela kroppen. Fast då måste jag även erkänna att framåt femtiden så kröp jag tillbaka upp i sängen, för då sov Tommy så gott och kunde inte kommentera på att jag tog upp för mycket plats haha..



Idag ska vi, om Tommy behagar vakna snart ( jag sa åt honom att gå upp för över en timme sedan när jag kom tillbaka från duschen) så ska vi åka till Ikea. Det fattas ju liksom lite prylar här. Det ska bli så mysigt så!
Men för att detta ska kunna bli mysigt så måste jag se till att hålla jansson på bra humör. därför får han sova ut..detta kommer förvisso reslutera i att vi hamnar mitt i folkmassan på ikea, eller.. det kanske inte är så mycket folk påikea en löärdag ? ...ha.....ha...ha..... 

och nu glider det förbi typ en jävla massa ambulanser/polisbilar/brandbilar. Jag gissar på Ambulanser, för sjukhuset ligger typ fem stenkast bort... Spännande..  




Äh... nu fick jag lollboll i hjärnan, ska hoppa på tommy, nu har jag väntat nog..


Sköt er!
/ECN

Kommentarer
Postat av: Pappa

Som jag längtat efter några rader hoppas du fortsätter skriva nu. Ha det så bra i tändsticksasken älskade Emma. Vi hörs puss o kram.

2010-01-02 @ 12:55:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0