Die Angst

Dumpade av Tommy på flygplatsen imorse, nu känns allt tomt. Tomt och tungt och jobbigt och uschligt. Men så länge jag inte tänker för mycket så går allt bra.
Sov inte ens en timme inatt, precis när jag hunnit somna så skickade en av Tommys, ja låt oss kalla henne kompis, sms. Efter det somnade jag aldrig! Så tack kompisen, tack!

Det här är såååå jävla svååårt. Jag vet inte ens om jag borde vara ledsen eller arg eller bara fruktansvärt sårad. Alla tre antagligen..
Men jag ska lägga mig i soffan igen och sova bort dygnet.


hejdå!
/ECN

Kommentarer
Postat av: Pappa

Vi finns här för dig gumman ALLTID kramar i massor

2010-01-05 @ 17:46:10
Postat av: Thomas Pettersson

Var det där så illa som det det såg ut i mina ögon så tycker jag synd om dig.

2010-01-06 @ 19:44:05
URL: http://tvillingklippan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0