Tråkigt!

Jag bara undrar. Hur tråkigt får man ha det? Hur tråkigt kan man ha innan man dör av det? Jag kan nog påstå att jag är smärtsamt nära gränsen. Varför är denna flygplats så obotligt trist ? Till och med mustaschmannen har gått, så jag kan inte ens garva i smyg..
näe. Roligare än såhär blir det nog inte. Pilla navel, käka en lakritsbil.. Dricka kaffe.. pilla navel... Spana in den snygga flygsnubben som gick förbi. Le lite åt honom, han log tillbaka.. Jag har väl antagligen smuts på snoken eller något. 2,5 timmar kvar till boarding. Tråkigt... Pilla navel... Sätta igång en film... Stänga av filmen.. Trååååkigt. Käka en lakritsbil.. Dricka kaffe...


...pilla navel..


/ECN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0