Singleeeeeeee

Ojdå, jag har visst ett liv. Jag glömmer bort att blogga!

Kan ju ändå informera om att de senaste dagarna endast bestått av kaffe och sol och Grek typ, och hur kul är det att läsa om det?!


Idag tänkte jag att jag skulle festa till det lite så här i min ensamhet, så jag gick ner till bageriet och köpte mig en kaka (inget Beach 2010 här inte, jag får gå i Burka hela sommaren istället!). När jag bestämt mig för en sort så säger jag till den söta tanten i bageriet, att jag vill ha en sådan, tack!
Tanten tittar på mig och  sedan skakar hon på huvudet och säger " No no! Not good for you!"

Jag bara, jaha ? MEN GE MIG MIN KAKJÄVEL FÖRIHELVETE. Eller, det tänkte jag i mitt lilla huvud jag lyckades väll pressa fram ett " nej jag vet, men ändå..snälla...?"

Jag får kaka, betalar och går ut. Och jag hör tantens kluckande skratt hela vägen till min lägenhet typ. Alltså.. Tyskland.. Detta kan bara hända i Tyskland...En tant, 1,20 lång och 80 kilo tung, tycker att jag är tjock och inte borde äta kakor.. (säkert i all välmening, men ändå...)

 
Jag ska aldrig mer gå till det bageriet. Hoppas hon konkar den jäveln! haha

Nu ska jag äta min kaka, trots damens protest, på taket! Jag  älskar mitt tak. mitt tak är bäst..


Slutrapportrat!

/Tjockis-Emma



Kommentarer
Postat av: Mamma

DU ÄR INTE TJOCK! men söt och snygg! Puss!

2010-04-20 @ 23:28:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0