öh

Heeey! Vaknade upp av att jag nös. Ingen liten mininys utan en nysning som nästan fick fönstret att skallra. Alldeles för tidigt vaknade jag och kom i säng alldeles för sent och så är det med den saken.

Vädret är underbart så jag ska snart ta mitt pick och pack och bege mig ner till parken där Maria möter upp senare. Och en kaffe på det sen så är man människa igen. Sol och kaffe. Vad mer behöver man en dag som denna?
Ah okej en liten glad Grek också, men sen är biffen kirrad!

Har en stående inbjudan till A & M ikväll på grillafton, får se hur det blir med den saken. Känner för att vara för mig själv ikväll, men man vet aldrig.. Lite mat sitter ju aldrig fel och vad väger tyngst Havgregrynsgröt eller Grillat? Aaah juste, gröten är inte så jättelockande direkt.


Kan ju även briljera med att även jag sökt Universitetsutbildning till hösten, sen får vi väll se hur det blir med den saken. Tvivlar mycket starkt på att jag kommer lyckas komma in men som sagt. You never know!

Men nej nu ska jag slänga på mig kläder, och mamma nu vet du vad jag ska göra idag!


/ECN

Kommentarer
Postat av: thomas

Vad blir det för kul på universitet?

2010-04-19 @ 18:07:23
URL: http://tvillingklippan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0