Nürnberg rapporterar..

..Strålande sol, 30 grader. Emma har legat i stadsparken i shorts och bikini hela dagen. Undrar lite för sig själv om hon hamnat i paradiset eller om det bara är såhär det är i Nürnberg under sommarhalvåret.. Och om det är så, så övervägs det starkt att bli halvårsboende här.
Barbröstade snyggingar som spelar fotboll finns det plenty of, och efter en smärre incident så hamnade fröken Nyholm i en vild diskussion med två av de barbröstadefotbollsbabsen. Det diskuterades fram och tillbaka i över en timme, huruvida fotboll är superkul eller inte.
Det slutade dock med att Emma blev hungrig och ville dra sig. Innan hon drog så blev hon dock "tvingad" att lämna ifrån sig sitt nummer till babsen och lovade att komma tillbaka nästföljande dag för att fortsätta diskussionen.  

Jaja, tillbaka till normaliteterna. Jag sitter hemma i min lilla sockerlåda och myser. Halvåtta gilder jag iväg till Aoch M för att "jobba".

Äh, jag har verkligen inget kul att berätta... Så jävla ovärd blogg. förlåt! Nu duschar jag istället...

/ECN




Kommentarer
Postat av: mamsegull

Låter rätt ok!

2010-04-24 @ 23:06:50
Postat av: Pappa

Akta dig för babsen och kom hem snart jag vill inte ha dig där för gott.

2010-04-25 @ 15:19:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0