Nu är alla små stjärnor

Uppe med tuppen idag, eller okej. Det känns åtminstone så. Trött som en gnu, seg som en geleråtta sliten som en trasmatta. Ni fattar poängen va?
Fingrarna vill inte riktigt lyda, dom hänger inte med min fantastiska hjärnas impulser. Så det går segt att skriva. Jag ser nog ut som mamma när hon sitter och knappar på datorn. Ett pekfinger i taget och så måste man tänka efter var tangenterna sitter.  Så fort går det inte vill jag lova.  Fast inget ont om Mamsegull, hon är fin hon!

Ligger och lyssnar på en gammal låt som bara påminner mig och jullanpullan för många år sedan. Skåneresan, Anel. Haha. Vilka tider då va!
Fast låten kanske passar fint med tanke på att jag ska ner i Skåne och härja i sommar. Åhus närmare bestämt, en månad ungefär ska jag och mitt crew (twinsen) vara där och bada och mysa... Är väll dock inte alltför entusiastisk om man får säga så. Fast det får man nog inte.. Ska inte klaga, två minuter till stranden och...vad mer?
Skog, skog och skog. En miljard kaniner och ännu mer kaninbajs.
FANTASTISKT?

Så den som har vägarna förbi Åhus i Juni-Juli, varsågod att komma och hälsa på. Ingen är för ful eller för dum, alla är välkomna bara dom kan bidra med lite sällskap!


Nu måste jag verkligen upp.. Jobbar nio till tre idag, en rätt skön dag med andra ord. Eller det hade kunnat vara en skön dag om jag inte varit så rackarns seeeeeeg. Seg seg.
Men nu börjar jag snart, nu måste jag upp och göra mig vacker, eller mindre ful. Välj själv

Sköt er!
/ECN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0