Möjligt?

Jag kan inte förstå hur jag ska klara nästa flygning. Har ett enormt lock för örat, som försvinner och kommer med ett pang i mitt huvud varje gång jag rör på mig! Jag är halvt om halvt döv och mår rätt illa.  en timme kvar till boarding.

Pang! nu rörde jag på mig. Det ekar i skallen,... Jag säger bara.. överlever jag denna flygning så skall jag vara evigt tacksam! En jävla timme kvar and what to do?

Spanar runt i hallen, Det är jag en trött tjugoåring med ör-svängningar, ett hundratal kostymklädda män i olika åldrar och två tanter som knatar runt med rullatorer. Två tanter i käcka kläder som dom matchar med diverse smycken och acessoarer. Jag undrar i mitt ekande huvud vad dessa små racertanter ska någonstans. Inrikes, så mycket vet jag.. Ska dom kanske hälsa på barnbarn? Eller ska dom på nöjesresa, gå på pubar, supa ner sig och dansa med rullatorerna på bardiskarna?
Dom ser nästan ut som två sådana tanter iallfall...partytanter. Under sina propra kappor så har dom små läckra magtröjor på sig och tighta jeans.. Eh dags att sluta tänka på det kanske..

Femtio minuter till boarding.. what to do, what to do?!


pilla navel...dricka kaffe...kolla på en film...


/ECN


Kommentarer
Postat av: thomas

Nu förstår jag varför det var 15 nya inlägg på min bloglovin sida. Kul att höra från dig igen

2010-04-14 @ 20:53:04
URL: http://tvillingklippan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0