KRIG

NEJ NU ÄR DET FAN KRIG.  Jag ska inte längre vara rädd för min granne. Jag ska säga precos vad jag tycker om honom och hans jävla fasoner. Typ dammsuga klockan två på nätterna. Spela tysk hårdrock på högsta volym hela kvällarna.. Ha fönstret öppet på toan, så att jag får urinvägsinfektion varje gång jag sätter mig på den iskalla jävla toasitsen. Men nu har han gått för långt...

Jag ska inte längre vara rädd för denna 2 meter långa och typ 200 kilo tunga, rakade uppenbarelsen... Han är nog inte ...farlig.. han kanske är jättesnäll... Eller mer troligt så är han Nazi. Men han kan vara snäll, kanske skulle man liksom gå ut och be honom knipa käft med sin jävla musik. Det ska jag fan göra. Jag ska säga det . Jag är stor och stark och klarar av en futtig granne..

Fast jag vet hur det skulle låta..typ...  :

HUR SOM HELST EVENTUELLT KANSKE SNÄLLA ELLER VAD DU NU ÄR-GRANNE. JAAAAAAAAAAAAAAG  (och här kryper jag ihop och blir lite nervös, och rädd igen) Vill du vara så snäll att spela musiken liiiiite lägre klockan sex på morgonen... Inte? Okej... nej men det är lugnt. Jag ääääälskar Tysk Hårdrock på morgonen.. eh.....självklart får du spela. Spela vad du vill när du vill.. och hur mycket du vill? Jag kanske till och med kan köpa dig ett par riktigt schyssta högtalare så att hela min säng skakar och inte bara fönstret?



Jag är trött och irriterad, det blir en lååååång dag homieeeeZzZZzz!

/ECN

Kommentarer
Postat av: Sarah

hahaha låter lite irriterade!

2010-04-14 @ 09:31:39
URL: http://sarahfalafel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0