Done!

Jag kan berätta att jag så sent som i Månagskväll insåg att det här programmet "Roast på Berns" är rätt uppgiggande.  Jag är alltid lite efter, inget snack om saken. Funderar allt som oftast om jag verkligen har alla ungar i boet så att säga, svaret är nog nej, inga ungar i boet!

Hur som helst så kollade jag just på Roastningen av Björn Gustavsson, och vad ska jag säga?  Okej jag ska erkänna. Jag kan inget säga, för jag skrattar, jag har de senaste tjugo minutrarna legar på golvet i skrattkramper. Och då snackar vi skrattkramper, inga små jävla framtvingade fniss. Utan vrålgarv, hade jag skrattat lite till så hade grannarna kommit och klagat ( Mental post-it-lapp: Titta på avsnittet hemma, payback till Nazi-Granne!)

Nu måste jag hur som helst ner på stan (köpa mjölk, gå på bolaget om jag har lyxen att ha något här, haha) och göra diverse spännande saker. Spyyyyyyyyyy


så jag önskar er en spännande dag!

/ECN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0