Det regnar

Det regnar.. Eller fel. Det regnar inte, det öser ner. Syndafloden liksom! Trevligt väder att komma hem till, speciellt när man gått och skrövlat om att det har varit så jääävla fint väder här liksom. Nu får jag äta upp mina ord!

Första arbetsdagen är hur som haver avklarad, och det utan några större missöden. Lite snor och bajs, men annars så! Men jag kan med glädje säga att jag nu tackat nej till ytterligare ett år här, Annika blev besviken.. Men What to do? Jag känner att jag börjar ledsna, hur mycket jag än älskar twinsen, man kan ju inte gå och sköta sitt jobb halvdant bara för att man inte vill göra någon ledsen. Nänä, så funkar det inte!



Ligger i sängen, knaprar kanelknäcke och förundras över hur jävla fort jag stökar ner. Igår städade jag, det var kliniskt rent (eller åtminstone inga kläder på golvet, och ingen disk i hon) men ta mig tusan, nu är det lika jävligt som innan. Det måste vara min Nazigranne som smiter in här och stökar ner när jag är borta. Jag lovar, jag ska ta ett snack med den mannen... inte.
Han är på allvar farlig.. Hör ni inget mer av mig så har han styckat mig och spolat ner resterna i toan. Eller så håller han mig inlåst i sin källare. Eller vår källare, vi har ju samma.. Fan.. Inlåst i sin egen källare. Spännande...

OCH VA... jag är fan källarsambo med Nazi-Grannen... Läskigt...


måste lägga mig ner, blunda och andas djuuuuupa andetag...

/ECN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0