Berlin Airport

Jaha, på order av mamsegull så har jag nu återigen (obeservera återigen igen) börjat blogga. Jag sitter för tillfället och ugglar på Berlins flygplats, fyra timmar kvar till boardingtime. Kul..
Har köpt mig en kaffe och lyckats ansluta till något internet, gud vet vad jag gjort annars.. Suttit på en bänk, utan internet och glott på alla fula stressade människor som jäktar förbi..
Fula människor finns det gott om här vill jag lova, ganska underhållande faktiskt.. Det sitter en gubbe till höger om mig, han är väldigt intresserad av vad jag skriver (ser det ut som) han lutar sig stup i kvarten fram och kikar på min skärm... Han har någon sorts folkdräkt på sig, jag undrar om han klätt upp sig för att flyga liksom..
Stor näsa och en mycket...spännande.. mustasch... typ väldigt stor..väldigt gles och väldigt krullig. Ganska ful också!
Nu lutar han sig fram och läser igen, hoppas han inte kan svenska.. Då kan det bli lite pinsamt!

Nu gick han också, Spännande.. han kanske var svensk och tog illa upp över min kritik mot hans (nu kom han) MYCKET VACKRA TÄTA OCH UNDERBARA mustasch.... hehe...eeeeeeeeh..

om sex timmar kommer jag återigen vara en nerkladdad, jäktad småbarnsmorsa. Längtar jag ? Lite.. Det är lätt att tanka lite villkorslös kärlek från Twinsen, det känns skönt. Och känner jag efter riktigt länge så har jag verkligen saknat att gå med snoriga byxor, kladdiga glasögon och en unge på varje höft...
Mina små trollisar snart är Emma tillbaka, gråt inte mer liksom!

Men nu ska jag dricka mitt kaffe innan det svalnar, eller dunstar..eller för all del spills ut!

Sköt om er alla därhemma, jag älskar er!

/ECN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0