Back to Black!

Det här med vulkanen på Island... Har typ inte varit så engagerad. Inte alls. Visste inte ens vad det var föränn igår kväll typ..Jag har helt enkelt inte brytt mig alls. Har ju inte sett något askmoln alls glida förbi, Så jag har liksom inte behövt brytt mig!
Men nu har jag råkat ut för den första konsekvensen av detta vulkanutbrott! Emil kommer inte helt ovanligt framknatandes, sträcker fram sin förkylda lilla näsa och beordrar mig att snyta... "Kråååka! Emma!" ..

Jag plcokar fram en näsduk och beordar tillbaka "Snyt Emil!.. Nej inte andas in.. Snyt ut... UT!" .. Tillslut får jag ungrackarn att snyta rätt. och jag är inte vanligtvis den som kollar vad som kommer ut liksom. Men nu gjorde jag det av någon anledning (Fräscht!).
Och vad ser jag? Jo en svart jävla snorhög... JAg undrar genast om den lilla rackarn varit och sniffat i någon blomkruka, eller vad är frågan liksom..

Men sen när även Emilia behöver snyta så ser jag att även hon är kolsvart i snoken. Undrar då om dom haft något grupp-sniffar-party i blomkrukan..

Inte föränn nu på kvällen så kom jag att tänka på Island... Måste vara aska dom har sniffat.. Jaha Tack då Kära Island.. Kul verkligen. Nu måste mina små stackare gå omkring med svart snor bara för att ni envisades med att ha ett vulkanutbrott. Trevligt. Verkligen!


ehehe! :)

/ECN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0