Åhjo!

Nog är detta paradiset allt, ännu en dag med solsken och 30 grader. Kan bara säga att det är några små detaljer som saknas för att jag ska stormtrivas. Dock behöver kära pappa inte oroa sig för att jag ska bli kvar här med någon babe. för det finns nämnligen babes hemma också, och jag föredrar svenskt kött.. ha..ha!

Dagen (och helgen) har fullkomligt rusat förbi, jag har fått springa för att hålla jämn takt med tiden. Imorgon är det ju redan mångdag och dags att arbeta igen.. Fast jag ser mitt jobb mindre och mindre som ett arbete, istället är det numera ett nöje, om man bortser från de tidiga mornarna.
Jag som alltid förut varit kvällstrött och morgonpigg, har numera blivit kvällspigg och jäävligt morgontrött. Gillar inte alls att behöva gå upp innan tolv, och jag gillar speciellt lite att min nazi-granne är jäävligt morgonpigg och älskar att dammsuga innan åtta på morgonen.
Innan jag flyttar härifrån ska jag smyga in till honom och typ, sy in gamla räkor i hans gardiner som tack för alla tidiga morgondammsugningar!


Det slår mig att jag varit här i nästan nio månader nu, och vad ska jag säga mer än att jag är grymt imponerad av mig själv? Trodde verkligen inte att jag skulle klara av att vara borta så länge. Men det kan jag ju, utan några större problem, det är för mig ett mysterium hur jag ska kunna flytta hem och bo hemma efter att ha bott själv i ett år. Hur ska det gå till?  Fast det kanske kan bli skönt att slippa leva på havregrynsgröt varje helg, eftersom det finns någon som handlar åt mig.
Hur kan en människa vara sååå kass på att handla?
Typ går in i mataffären, vääldigt taggad på att hitta frukost-middag-lunch x2, spanar mig omkring. Går några varv och kommer ut med cola, mango och havgregryn...

Och istället för något gott, så äter jag sex havgregrynsgrötstallrikar(vilket ord!) på en helg. Värt...

Men nästa helg, dåååå ska jag orka handla.. då ska jag minsann det!

/ECN

Kommentarer
Postat av: Mamma

Undrar vem som ska handla när du kommer hem? Kan det vara jag? Jag är också kass på att handla nu! PUSS

2010-04-26 @ 22:34:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0