Working nine to five, what a peacefull way of living!

Tudels,

När jag först vaknade upp i morse, så kollade jag på klockan. 08.13.. jaha tänkte jag och somnade om.
 Nästa gång jag vaknade upp tittade jag på klockan 08.13. Jaha tänkte jag (och tänkte inte mer på det) och somnade om.
 När jag nästa gång vaknade upp och tittade på klockan och den fortfarande stod på 08.13, så tänkte jag jaha och skulle precis somna om när jag tänkte lite mer på det. Och kom fram till att det inte kunde stämma, klockan kan inte vara 08.13 tre gånger.
Så jag tittar på den andra klockan och ser att den är tio över elva. Okej, då hade klockan typ..hakat upp sig eller?
Hur som helst så kom jag ju ihåg att jag skulle träffa Vika och Maria klockan ett, så det var bara att gå upp! Det kan bli en riktigt trevlig dag det här. Sen är det ju superväder idag också, haha, vad kan bli fel liksom?



/ECN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0