Updatera mera. blabla

Jag men hej, ursäkta då, jag kanske har ett liv (kanske inte) så jag hinner som inte updatera sjuhundra gånger på en dag. Lucky me om jag hinner det typ en gång per dag..

Anyhow, life is goood. No complanes liksom. Eller det kulle väl då vara att det fortfarande är helt sick väder. Imorse, var det höstigt och burrigt och mysigt. Jag tog på mig en halsduk och jacka och grejer. Mysigt tänker jag, äntligen höst! Men inte det va, på dagen var det bara att dra av sig alla halsdukar och tjocktröjor, då blev det typ 23 grader igen.. jag vet att man inte borde klaga men jag svettas ju som en gnuuuuuuu...

Dessutom så har jag kommit in i någon försenad typ fjortonårskris, eller min hy har helt klart gjort det iaf.. Små (och stora) finnar har börjat ploppa upp lite varstans, de har en tendens att gärna dyka upp på näsan och i pannan.. whyyyy whyyyyy?

Nu har jag ju haft fyra fria dagar utan stjärten, vilken paradis jag levt i. Inget tjat om var jag ska köpa mina nektariner, och att persiennerna helt klart borde vara uppdragna.. Jag kunde skita när jag ville, och med öppen dörr om jag hade lust. Men idag kom hon tillbaka. Så nu kommer mina toalettbesök begränsas till när hon är borta. Och det sker ungefär en gång i veckan att hon är borta när jag är hemma. Jag får utveckla något system så att jag slipper gå och hålla det inne. (Tommy, jag vet att du skrattar... don't do it!)


Men jag har det som sagt bra, kommer dessutom utvecklas till värsta superkocken vad som lider. Idag har jag både gjort köttbullar och ugnspankaka med bacon och äppel. Så Tina, watch out snart tar jag över cookalong.  "Man kan ha i vilka nötter som helst...nästan" *big hysteriskt smile*

Jag och Annika var helt klart överens om att man blir helt slut av att titta på mat-tina! Hon är så jäkla inteniv...


Förövrigt så vill jag gratulera kära Tommy som idag fyller hela arton år. Stora killen! Jag räknar neråt..


puss och kram på er alla (mest på min käre mor, far och tommy) 


/ECN


Kommentarer
Postat av: Pappa

Puss o kram på dig med min kära Emma.

2009-09-17 @ 05:07:21
Postat av: Mamsen

Pusselipuss, Emma!

2009-09-17 @ 06:46:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0