Update

Nu ni mina sköna bönor och stiliga herrar!

Nu ska ni få höra hur det gick, med den Stora Kuppen som gick ut på att se om tanten varit in i rummet medan jag varit borta. Jag gick till väga så att jag placerade ut mina joggingskor längs med dörren (som öppnas inåt) och smet sedan ut genom en två dm stor springa..
(tro det eller ej liksom, så smal, så smal)

När jag sedan kom hem insåg jag till min förvåning att skorna var tillbakaskjutna enda bak till väggen.. vem kan ha varit in egentligen.. fiiiiiisk..


Jaja, idag var E-2 (-3 med mig) på barn gymnastik.. Ja följde som med, men gissa vem det var som fick svettas mest? Mmm, just det. Emma Nyholm. Svett Svett Svett..


Nu ska jag äta.. . . . . ..


/ECN

Kommentarer
Postat av: mamma

Det är bra, håll dej i form! PUSS

2009-09-21 @ 21:47:26
Postat av: Pappa

Gymma på gumman, kramar.

2009-09-22 @ 05:11:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0