Underskatta aldrig

Här ligger jag, i min säng. Med duntäcke och allt (böt till dunis igår). Mol alena, men det är inte så tokigt som man skulle kunna tro. La just på skypephone efter att ha pratat med Tommy och nu lägger jag mig tillrätta, sätter i gång we where soliders. Jag har en flaska cola och en halv påse alt and vinegar-chips. jag säger bara, underskatta aldrig något, fan vad gott det är med dessa underskattade chips.

Jag funderar på att koka mig en kopp kaffe, för just idag gör det ingenting om jag inte somnar i tid, för jag börjar inte föränn ett så jag kan hur som haver sova ut.

Livet är inte så pjåkigt, inte så pjåkigt alls faktiskt!


Sleep well beauties

/ECN

Kommentarer
Postat av: Pappa

Chips kl 23,00 är inte bra för magen varken inuti eller utanpå puss o kram

2009-09-29 @ 17:24:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0