Thank you God!

Jaha, här ligger jag och tackar gud för att det är lördag och därmed helg imorgon. Ty det som igår startades till vad jag trodde skulle bli en liten ofarlig förkylning, har nu brutit ut och det med dunder och brak till en bamse typ bihåleinflamation (?).
Jag har så jääävla ont, i bihålorna, i näsan, i huvudet, i halsen.. Svininfluensan? När vi endå är inne på Svinflunsan så kan jag säga att nu under två veckor, så kommer en miljon människor besöka Allstadt (det innanför muren hr i nurnberg, alltså där jag hänger) och vad säger experterna och folktäta platser? Big nono..


Men åter till mig, jag har ooooooont. jag mår sådåligt. jag känner mig sjuk. Jag vill ha någon här som ger mig varm soppa och nya näsdukar. (jag har på allvar en kleenex kartong på mitt Sängbord). Glömde jag nämna att jag mår illa i vågor också?  Men alltså, tack gud för att det är helg..

Idag så sa Magnus dock något så gulligt, han frågade vad jag skulle göra imorgon. och jag svarade inget, då sa han att (jag citerar) " Vi skulle väll kunna gå ner på Allstadfest tillsammans som en hel familj" Jag smälter, det känns verkligen som att dom på allvar tycker om mig och är glada över att ha  mig här.
Så imorgon ska vi ner på denna stora folkfest och äta och dricka något typiskt tyskt, jag tror att det heter Fedelwein och lebenskuche, men jag är inte säker. Det är hur som haver typ lökkaka och färsktfärskt vin.. Det är tydligen jävligt gott, inte för att en normal människa kan tycka att det låter gott men!

Ja detta sker ju bara om jag inte mår helt pisskasst, vilket jag tyvärr tror att jag kommer göra.. Ledsen gubbe, ledsen gubbe..

Godnatt!
Och grattis i förskott bästa pappa!

/ECN

Kommentarer
Postat av: Pappa

Hoppas du mår bättre idag så du kan följa med på den där festen. Måste ju säga att dom verkar otroligt gulliga din nya familj o det är så skönt att veta. TACK för förskottet älskade Emma..

2009-09-26 @ 07:30:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0