Sweet home lilla 30 kvadratare

I'm back again (tack och lov). Vi hade så trevligt, drack lite FEDERWEISEN (Det är typ vinet innan det filtrerats och grejer, smakar farligt gott. Till det äter man en lökkaka typ, också förvånande gott) och bärs. Annika och Magnus är så jäkla snälla, så det är sjukt åt det.

På vägen hem tog jag mig förbi affären, eftersom jag starkt misstänker att jag blir liggande i sängen typ ett dygn nu. Det blev en jävla massa gott, och antagligen onyttigt. Men vad gör det sålänge man är lycklig liksom?

Blev så glad när jag nyss fick ett sms där Vika frågade om jag inte var sugen på att shoppa med Henne och Maria imorgon, då affärerna har öppet eftersom det är allstadsfest, och det är klart jag vill! Så då ska jag träffa dom imorgon eftermiddag :) funny funny..


Och jag vet att det här är ett farligt tråkigt inlägg men jag pallar liksom inte vara rolig. Förlåt mig?

/Ecn

Kommentarer
Postat av: Pappa

Trevlig helg gumman

2009-09-27 @ 07:56:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0