Nu har jag sktit i det blå skåpet

Det finns två saker som Emil och Emilia håller heligt. Detta är dom omtalade Snusarna. Snusarna är en rosa och en blå snuttefilt som har sett bättre dagar men som ändå hänger med än. Det blir ett jävla liv om man rör snus eller snus. Då får man nästan spö!

Och idag står jag och tvättar händerna på Emil, och ska sträcka mig efter deras lilla handduk. Jag tar den och torkar Emil runt munnen med (och lite på tröjan som var kycklingsåskladdig). I samma stund som jag upptäcker att det inte är handduken utan Emilias Snus så inser jag även att Emilia uppenbarat sig i badrummet. Hon ser på mig med mycket mycket bister blick som säger mig "Nu jävlar Nyholm, nu har du allt skitit i det blåa skåpet. Nu är det krig!" hon rycker åt sig Snus, stoppar in den i munne och går förnärmat därifrån.

Jag kan förstå att jag inte har en lugn eftermiddag att se fram emot för jag vet efter fyra veckor här vad Emilia menar när hon säger Krig....fuck...

/ECN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0