Lost in the Ghetto

Igår gick jag vilse, och hamnade i något jäkla ghetto. Varenda kotte jag gick förbi tänkte onda tankar, typ :" Turist, henne rånar vi!"
Men jag kom helskinnad hem tillslut. (tack gud, tack gud. jag skall förevigt vara dig trogen!)


Idag då, ja jag är ledsen att jag inte kan underhålla er med några roligheter, idag har vi bara varit på Hauptmarkt och handlat och hos tandläkaren. Jag är helt JÄVLA slut.. Vill ha mat och sen hem och sova, sova, sova.. 
Imorse så snoozade jag i fyrtio minuter, sedan hade jag tio på mig att göra mig i ordning och cykla till Annika. Smart drag Nyholm, du imponerar på mig!


För övrigt så tror jag Stjärtrud var ute och roade sig igår, hon var inte hemma föränn halv tio. Kanske var hon på date? Hoppas på det, då kanske hon kan flytta deltid (eller lite mer?) till snubben så jag slipper hennes tjat om "Äter du aldrig lunch?" "dricker du bara kallt på morgonen?" "Fryser du inte?" " Använder du inte överkastet eller?"

Leave me aloooooooooooone!

jag är trött.. trött.. trött.. hade världens sjukaste natt igårnatt.. Drömde illa, det stod människor i mitt rum och tittade på mig när jag vaknade upp (imagination?) Blev så jäkla rädd att jag domnade bort i läpparna och det började sticka i händerna.. Fun.. och Tommy tycker att jag är en mes-fis! 


Snart, kommer jag kunna uppdatera lite mer, förhoppningsvis denhär veckan för då ska mitt bredband anlända. WOHOW

Ta hand om er därhemma jag saknar er
/ECN


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ta hand om dej,du oxå. Älkar dej!!!

2009-09-08 @ 21:31:37
Postat av: Pappa

Älskar dig du är så duktig puss o kram.

2009-09-10 @ 19:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0