Kära dagbok, eller något

Why me? Whyyyyy? Jag har varit snäll, jag har varit duktig.. Varför måste jag bli sjuk? Det är ju förfan inte ens kallt här, det är inte logiskt..
Jag vaknade upp första gången  av att Grannen hamrade typ klockan sju (tack så jävla mycket) huvudet var sååå tungt, och högra näsborren helt ogenomkomlig, för luften alltså, den vänstra sammarbetade något, men inte mycket. Det känns som att luften i rummet är rökig, fast det egentligen bara är typ halsen óch lungorna som lurar mig. Och varje gång jag känner att jag behöver nysa så ilar det långt upp i bihålorna, och nyser. Det gör jag oftaa..SKÖNT?

Hur som helst måste jag gå och köpa frukost.. hur ska det gå till ? Jag skulle behöva något the också, finns det något the som är bra mot förkylning? Säger någon pepparmynta så går jag in i väggen. Jag dividerar med mig själv.. jag har gröt, jag har kaffepulver.. kan jag kanske klara mig med det några timmar?.. Jag är här inte riktigt överens med mig själv, det är som att jag delats upp i två delar, den ena delen vill bara ligga här i sängen, skitsamma att kaffet kommer att göra så ont i halsen, drick det svagt då förfan..
Den andra delen däremot berättar för mig hur viktigt det är med en ordentlig frukost, och hur bra det skulle smaka med lite varmt the..

What to do ?
/ECN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0