John Blund

Jaha, men här ligger jag och är vaken, vad är det för dumheter?
Vilken idiot ligger vaken så här sent och pillar navelludd liksom ?

Kaffesugen är jag också, som fan, men jag är tillräckligt smart för att vet att om jag dricker kaffe nu så är det hejdå, Goodbye, Auf wiedersehen, med sömnen de närmaste timmarna.
Så jag ska sätta igång Rosa pantern och fortsätta leta navelludd i väntan på att John Blund ska infinna sig.

Om han infinner sig, man vet aldrig med honom, John och jag drar inte riktigt jämt, känner att jag måste ta ett allvarligt snack med den grabben.
Ibland dyker han upp redan vid åtta, och det ofta om det är något bra program jag vill se på tvn som börjar nio. Och allt som oftast så dyker han inte upp föränn runt två på natten, ibland undrar jag om han inte kollar min almanacka, för detta brukar kunna ske dagen innan jag har något viktigt för mig och måste stiga upp tidigt.

Som sagt var, John, kom hit nu så ska vi snacka lite du och jag..Jag ska inte göra dig illa... jag..lovar.

/ECN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0