Inte alltid så kul att vara tvilling..

Hallå!

Nu har äntligen mitt mobila bredband kommit. Whoopwhoop så nu kan jag uppdatera bäst fan jag vill liksom!
Jag har kommit fram till att det inte alltid kan vara så roligt att vara tvillingar, åtminstone inte för den ena parten. Detta kom jag fram till i förrgår då vi var på gymnastik.
Emil och Emilia fick dela på en banan efteråt (upp med blocsockret), då vi satt på läktaren och kollade på dom stora flickorna som gymnastiserade.
Emil tycker detta är så spännande att han tar några steg fram, böjer sig mot glaset ( som hindrade oss på läktaren att trilla dom fem meterna ner) och tappar bananen. Den åker ner genom springan som är mellan glaset och läktargolvet och landar med ett SPLASH på hallgolvet fem meter ner. Jag inser rätt snabbt att bananen inte är så mycket banan längre, utan mer ett gult kladd på golvet liksom..
Jag handlar snabbt, Emil, som stortjuter över förlusten av bananen, sitter vips med en ny bit banan i handen. Och stackars Emilia, intet ont anande sitter nu och tittar på sin banan som minskat med femtio procent. Well, life´s a Bitch, Emilia! åtminstone när man har en bror som gillar att spana på tjejer i trikåer..

/ECN

Kommentarer
Postat av: Mamma

Kul skrivet!

2009-09-23 @ 22:49:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0