Höstväder

Tjeeena,

Har just blivit lämnad alone här i huset och ska typ städa lite. Fast då händer det så lätt att man fastnar här en stund liksom, who is going to blame me liksom? När jag städat klart ska jag ta mitt pick och pack, och mig själv. Promenixa ner på stan och fortsätta presentjakten, sen ska jag ägna resten av för och eftermiddagen åt att sitta på neef och dricka kaffe, käka någon upprörande stor kakbit och läsa en bok. Perfekt att göra när vädret inte är på topp.

Sedan har jag gjort en kupp mot Stjärten.. med hjälp av min pappa igår kväll kom jag på hur jag skulle göra för att se om hon snokar at my place medan jag inte är hemma..
Det är nästan perfekt vill jag lova.. Så när jag kommer hem ska jag se efter.. Längtar helt klart med spänning.. Uppdatering om hur det gick kommer typ senare.. beroende på resultat och så också.. he he he...

jaja.. städa var det.. kanske..

/ECN


Kommentarer
Postat av: Pappa

Hihi man har väl sett på tv hur dom gör eller hur Emma visst är vi smarta, hoppas det lyckades längtar efter resultatet

2009-09-17 @ 17:30:37
Postat av: k

2009-09-17 @ 19:59:12
Postat av: mormor

kram i från mig roligt att du trivs

kul att läsa många kramar

från mormor omorfar du blir nog en mästerkock

får bjuda på middag när du kommer hem

2009-09-17 @ 20:05:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0