Best ever

Igår kväll, jag säger bara ett ord. Succe! Äntligen släpper det kära läsare, äntligen släpper det. Igår, efter Tyska kursen bestämde några trevliga människor att jag att vi skulle gå ut och ta en öl. Jag måste säga att vi var en fräsig skara människor, vi lär ju åtminstone ha väckt rätt mycket uppmärksamhet, åtminstone dom gånger vi alla valde att prata på vårt eget språk..samtidigt.. jaja..

Vi var fem personer, mig inkluderad, Vika som är 21 och kommer från Lettland, Tony som är typ 28 (WHAAAAT liksom? ser ut som typ femton) och kommer från Korea. Vi har Charlie som var 25 och kommer från somewhere in England typ.. och Maria från Grekland, ålder kommer jag inte ihåg. Och så har vi ju mig.
Fem personer, Fem nationaliteter och fem språk. Ja, alla talade ju mycket god Engelska förstås, åtminstone till en början, sen blev det väll en rätt skön blanding av språk när man snackade.

Jag kan ju säga att det inte blev EN ÖL, utan ungefär massor av shots på en Grekbar, där vi blev polers med ägaren så han kom och joinade oss. Vi fick massor av god plockmat och massor av dricka. Ägaren lärde mig ett nytt partytrick, häll spriten i handen och tänd på. Det brinner fint vill jag lova, speciellt när det är typ 50 procentigt. hehe.. jaja.. 
Men okej, ungefär tio tolv shottar var senare och ett obscent antal brödkorgar och fat med feta och oliver senare så har klockan börjat närma sig ett och vi måste dra, ägaren propsar på att vi bara ska betala.. 10 Euro var. Man hade ju lätt fått räkna med typ en tusing i sverige, om man tänker på bara shottarna... Så nu ska vi bli stammisar, see you next thursday liksom.. och fredahg... och lördag.. typ?


Aja, nu ska jag jobba, tack gud för att jag har sovmorgon idag..


/ECN

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du är galen!Så får du inte göra mer!



2009-09-25 @ 08:55:00
Postat av: Pappa

Go for it men se till att ha ryggen fri vännen, puss o kram älskar dig

2009-09-25 @ 14:55:53
Postat av: Emma

Haha mamma då. inte farligt. :)

2009-09-25 @ 22:05:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0