Wakie Wakie

God morgon, det är ett under, jag har fått sova till Tio, utan att en enda unge har stått nere i trappen och ropat efter min närvaro.  Är det ett under eller har dom bara glömt mig för ett tag?

Gårdagskvällen blev helt okej, tråkig, men okej. Magnus och Annika kom hem vid tio, och satte sig i soffan med mig. Vi kollade tillsammans på Die Hard 4.0, Annika somnade efter tio minuter, men jag och Mangan härdade ut och kollade på hela filmen, Samtidigt som vi kollade på Beck OCH Day after tomorrow.. Jaja, det funkade över förväntan faktiskt,. Fast Magnus har sjukt dålig humor, och varenda gång han garvade så garvade jag automatiskt, för att det var så himla tråkigt, det han skrattade åt.

Sedan ringde min kära pojkvän klockan tjugo över två för att säga godnatt eller nått, blev glad, trots den sena timmen. Blir alltid glad av att höra hans röst, nu är det ju nästan bara en månad och lite till kvar till han kommer ner och firar jul med mig. Det kommer bli underbart. 
Nu ska jag snart springa ner och kissa, hör även att det vankas frukost så det börjar ju bli dags, Sen ska jag ta en lite söndagswalk och klockan två börjar jag jobba igen. Blir nog en tidig kväll ikväll, eftersom jag måste upp tideigt igen imorgon..
Jaja, det var en lite snabb uppdatering bara. Hörs senare anatar jag, har blivit en farlig datanörd..


/ECN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0