Vad är det med det här landet?

Jag vill ha knäck, jag köper ingredientser. Men hittar ingen sirap. Annika informerar mig snällt om att i det här landet så finns det ingen ljus baksirap. Bara pannkakssirap på flaska, två liter, jag vägrar köpa två liter sirap.. VÄGRAR!

Som tur var så har Annika importerat lite, så jag ska låna två dl. Hehe.. tack så mycket.
Imorgon ska vill till IKEA, jag ska inhandla pepparkaksdeg och sill. Allt för att min prins ska ha det bra när han kommer i jul. Mohaaaa, vad jag längtar. imorgon är det bara 23 dagar kvar!

Sen kan jag ju berätta om Inas sköna komentar om Osthyvlar här omveckan : " Ja men Annika, bara för att det inte finns osthyvlar på IKEA så betyder det inte att vi inte har det i andra affärer!" och så ska hon hyvla en skiva ost för att markera detta. Enda problemet är att hon försöker med fel sida ner. Ina Ina..
Hon skyllde allt på att hon är lite virrig och gravid!

Idag ahr jag tyvärr inget kul att berätta, bara massa trist bajs. Förlåt, jag är lite down! Måste tvätta också, känns kanske lite sent nu? Har inga rena strumpor heller, ´fast när jag tänker efter så har jag typ INGA strumpor så det kvittar.
Jag har på allvar tre par strumpor och en omaka.. Måste köpa nya.. remember..


Aja, nu ska jag prata klart med mannen i mitt liv och sedan ska jag bada och sova. Ingen brådska dock, börjar inte föränn ett imorgon (och så blir det ikeaaaa)


/ECN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0