Thank youuuu



Vaknade upp klockan åtta av att Emil stod nere vid trappen och ropade "Memmmmaaa! Booollle! Toooomm!" Vilket betyder Emma, bulle, kom !  Vilket i sin tut betyder: Emma, kom ner och ät macka det är frukost! Egentligen började jag inte föränn nio men vem kan motstå den charmpellen, inte jag idag iaf!

Magnus kom hem igår kväll och sa imorse att jag och Annika såg ut som ett gäng slagna hjältar. Och det är vi sannerligen också. Två ofräscha slagna hjältar, för jag tror inte att ni som inte har småbarn förstår hur lite tid man får över för sig själv. Inte heller förstår ni hur krävande det är med tvillingar.
Även Magnus som får åka iväg tre dagar varje vecka och som får sova och jobba ostört förstår inte hur vi kan vara så trötta. Jaja, snart är det helg, då får jag vila lite.

Fick även en liten present imorse, som skulle varit adventspresent egentligen, men Annika tyckte att jag behövde den nu. Det var hur som helst en Thermosmugg, en fin liten thermosmugg från starbucks, specialutgåva eller vad hon nu sa. Man kunde skruva på den och så fick tre olika personer olika kläder..Typ som mixmax om någon kommer ihåg det spelet.
Glad blev jag iallafall. Det är så lite som krävs för att man ska bli så glad. När jag gick med E2 till lekparken, så lekte dom så fint att jag kunde sitta med min thermosmugg kaffe och en bok i solen. Det var dessutom varmt och skönt i solen. Det är dom stunderna livet känns bra härligt. Återigen: Ta vara på dom små glädjeämnena här i livet..  

Nu ska jag kolla på tv och sova lite.


/ECN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0