Snusk.

Emil har lagt på sig en mycket snuskig ovana. Nu vill jag att ni tänker scenariot, som jag kommer berätta, i era huvuden. Emil på ena sidan av bordet, jag vid den andra. Han höjer handen, viker in alla fingar utom pekfingret. Detta vandrar mot högra näsborren, han tittar på mig. Jag varnar honom,  "Don't you even think about it.. okej, fräsch Emil.You just did it... Torka av det där någonstans..MEN INTE på duken!!."
Han tittar en stund på den gröna gigantiska snorkråkan som han grävt upp ur bihålan typ. Sedan tittar han åter upp mig och stoppar in fingret i munnen (USCH EMIL, INTE SÅÅÅÅÅÅ!!!) och utbrister i ett mycket gillande "Mmmmmmmmm!" Medan jag står kvar där, fullkomligt jätteäcklad, så vandrar han ut till köket, mätt och belåten.


Jag säger bara: S n u s k i g t E m i l!

Fast nu kommer säkert mamma eller pappa ( eller båda föralldel) påminna mig om att jag var en jäkel på att pilla näsa när jag var yngre. Tack men nej tack, behåll dom historierna för er själva!

Nu ska jag sussa lite, vilostund!

168 timmar Johanna babe, <3

/ECN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0